Meget svingende vægt?
Du læser en tråd i debat > off topicAblanu
re: Meget svingende vægt?
Kan det være noget med, at den står og 'vipper' lidt? Det kan jo i hvert fald have indflydelse.. For fem kilos udsving lyder altså af meget!
Har du prøvet at stå af og på nogle gange (hvor den står samme sted), både hvor du har slukket og ikke har slukket den mellem vejningerne?
Har du prøvet at stå af og på nogle gange (hvor den står samme sted), både hvor du har slukket og ikke har slukket den mellem vejningerne?
13 år5. september 2011 kl. 13:26
noragrey (slettet)
Ja jeg har prøvet flere gange + tænd og sluk osv men med samme resultat.
Har prøvet at stå på forskellige måder, og også at flytte vægten lidt rundt. Men det påvirker ikke hvad den viser.
Nogle gange når jeg tænder den, står den på 1,9 kg (uden der er noget på) så skal jeg lige tænde og slukke, så staår der 0,0. Men det burde vel ikke betyde noget..
Har prøvet at stå på forskellige måder, og også at flytte vægten lidt rundt. Men det påvirker ikke hvad den viser.
Nogle gange når jeg tænder den, står den på 1,9 kg (uden der er noget på) så skal jeg lige tænde og slukke, så staår der 0,0. Men det burde vel ikke betyde noget..
13 år5. september 2011 kl. 13:34
calcit
MIn vægt skal stå samme sted i 24 timer og må ikke flyttes rundt. Ejheller på blødt underlag eks. et tæppe.....
13 år5. september 2011 kl. 19:24
noragrey (slettet)
Hmm, ret upraktisk egentligt, men det kan vel godt være det der er galt. Den står nemlig på højkant på en hylde normalt.
Æv.
Æv.
13 år6. september 2011 kl. 20:59
calcit
ja det må man sige....men belært af dårlig erfaring skal man lade den stå ...
13 år6. september 2011 kl. 21:45
Kan det virkelig være rigtigt?
Det er samme vægt jeg vejer mig på, har lige købt den, men den vejer forskelligt alt efter hvor den står, så stiller den self samme sted hver gang (det sted den vejer mindst ;-) )