Jeg er forholdsvis ny i dette land. Jeg har dog været medlem i flere år, men det er først her de sidste dage jeg for alvor er begyndt at gøre noget. Det er nu ikke fordi jeg er overvægtig (men jeg render der op af), men jeg mangler lige at tabe mig 3-4 kg., for at være helt tilfreds med mig selv... Jeg er ikke særlig høj, og vejer ikke voldsomt meget, og derfor må jeg ikke indtage ret mange kalorier, og jeg er bare konstant sulten.... Og så synes jeg det er virkelig svært at overholde kalorierne hvis jeg skal have 3 måltider mad om dagen.... Er der andre med samme problemer?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er ikke særlig høj, og vejer ikke voldsomt meget, og derfor må jeg ikke indtage ret mange kalorier, og jeg er bare konstant sulten.... Og så synes jeg det er virkelig svært at overholde kalorierne hvis jeg skal have 3 måltider mad om dagen....
Er der andre med samme problemer?