#2 af Hvass (slettet)
Graviditet
Du læser en tråd i debat > off topicHvass (slettet)
re: Graviditet
Hej Karina.
Ihh hvor er det dejligt i vil igang med en lille brøster til storebror:)
blir selv helt skruk (har to på 3,5 og 18 måneder)
Jeg har ikke prøvet det på min egen krop, men på minmave.dk var jeg rigtig maget under anden graviditet og en i min gruppe have fået graviditets sukkersyge og hun blev sat på diæt af skejby sygehus og tabte sig stadig under graviditeten.
Jeg tror sagtens du kan fortsætte med de 12-1300 kcal om dagen også uden at blive sulten. og nu hvor jeg tænker over det, tror jeg faktisk ikke jeg selv blev mere sulten som gravid, end ellers:) men fik bare nogle underlige vaner. tror du skal tage det som det kommer også måske få din læge til at hjælpe dig til en diatist, hvis det bliver et problem.
Ihh hvor er det dejligt i vil igang med en lille brøster til storebror:)
blir selv helt skruk (har to på 3,5 og 18 måneder)
Jeg har ikke prøvet det på min egen krop, men på minmave.dk var jeg rigtig maget under anden graviditet og en i min gruppe have fået graviditets sukkersyge og hun blev sat på diæt af skejby sygehus og tabte sig stadig under graviditeten.
Jeg tror sagtens du kan fortsætte med de 12-1300 kcal om dagen også uden at blive sulten. og nu hvor jeg tænker over det, tror jeg faktisk ikke jeg selv blev mere sulten som gravid, end ellers:) men fik bare nogle underlige vaner. tror du skal tage det som det kommer også måske få din læge til at hjælpe dig til en diatist, hvis det bliver et problem.
13 år3. september 2011 kl. 21:43
Mit spørgsmål er så hvor mange kcal. skal jeg ca. spise for stadig at tabe mig under graviditeten? Lige nu spiser jeg ca. 1200-1300 kcal. dagligt. Men er det nok hvis jeg er gravid?? Ved godt fosteret tager det den skal bruge, men jeg skulle jo også gerne stå oprejst de 9 mdr. det varer at færdigbage sådan en skiderik :-D
Talte med lægen om det og hun sagde jeg bare skulle fortsætte som jeg gør nu og så kunne jeg altid spise lidt ekstra hvis jeg synes jeg blev træt og dårlig. Men ville bare godt have lidt at rette mig efter, nogen der har erfaring med graviditet og vægttab???