Aktivitetsprofil?!

Du læser en tråd i debat > off topic

Aktivitetsprofil?!
Hej alle.
Jeg er ny herinde, og kan ikke finde ud af det hele endnu. derfor har jeg nogle spørgsmål.
1. hvad er denne såkaldte aktivitetsprofil, når man kigger under motion?! den skriver man har lavet det i 23 timer og så f.eks. forbrændt 1900 kcal. det kan jeg ikke forstå?
2. hvor ser man hvor mange kalorier man må få om dagen?!

Til 1'eren - jeg har prøvet at ændre i det der aktivitetsniveau under "ret profil" - men det ændrer det ikke særlig meget. den kan jo ikke regne med at man er på arbejde og lave f.eks. butiksarbejde i 23 timer. så det er jo helt forkert...

håber der er nogle, der vil/kan hjælpe?!

13 år28. juli 2011 kl. 16:37
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år28. juli 2011 kl. 17:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });