hvordan har du ændret dit tøjvalg...hvad vil du gå i nu?

Du læser en tråd i debat > off topic

hvordan har du ændret dit tøjvalg...hvad vil du gå i nu?
Hvad vil du vælge af tøj hvis / når du har tabt dig?

Mange af os som har tabt sig har ingen tøjstil idet man bare skulle være påklædt kender du det?

Jeg glæder mig over at jeg nu kan passe det jeg vil....selvom jeg ikke er slank...

Jeg vil gå i kjole og ikke være flov over mine tykke ben...

Hvad har du sagt farvel til tøjmæssigt?
13 år14. juli 2011 kl. 12:54
re: hvordan har du ændret dit tøjvalg...hvad vil du gå i nu?
spændende at høre hvad du har valgt / valgt fra ....
13 år14. juli 2011 kl. 12:59
hej Calcit

da jeg var overvægtig gik jeg meget i bukser med elastik og joggingtøj.

og jeg har ikke købt/ gået i det siden. og nu synes jeg at den påklædning gjore det meget værre.

så aldrig mere bukser med elastik og joggingtøj til mig ;-)
jeg kan også bedre mærke når et par bukser med fast linning begynder at stramme. :O)
lise
13 år14. juli 2011 kl. 15:44
jeg er både for fed og genert til at gå i kjole eller bikini.
og lowcut bukser, så man kan se taljen, nej tak.
13 år14. juli 2011 kl. 16:03
Calcit: Jeg bruger nu mere tætsiddende og kortere
bluser og jakker.
Synes nu at de længere bluser gør mig større.
Og så lige en solstråle som min datter gav mig:
"Mor hvor er du dog blevet lille" jeg blev glad og stolt:)

13 år14. juli 2011 kl. 16:08
Har helt klart også bemærket at selv om mine deller bliver tydeligere i stramt tøj, ser jeg federe ud i noget løst.

Har gået meget i stumpede bukser fordi dem jeg kunne passe selvfølgelig var alt for lange. Tit var de stumpede også for lange. Generelt ikke en særlig flaterende stil.

Har nu opdaget at lange bootcut jeans ser godt ud, også selv om de kan have en tendens til at lave mavedelle - kommer lige til at tænke på at jeg faktisk ikke har muffin-delle andre steder end på maven :-)

Har nærmest fået to tøjstile:
een med lange flagrende gevanter i lag med masser af farve og "se mig" effekt.

Og en anden med jeans og undertrøje med kort jakke eller bare en halvstram t-shirt.

Mit hår er gået fra afbleget (i striber) blondine til knaldrødt ! og så er min eyeliner blevet hidsig turkis i stedet for sort.....

pyha det lyder lidt vildt på skrift, men synes det er rimeligt nede på jorden i virkeligheden ;-)
13 år14. juli 2011 kl. 16:35
En bodystocking er super til at undgå deller ud over bukse kanten.
Jeg har fundet en rigtig god en i bilka - mener den hedder shape.
Den tørre rigtig hurtigt, så man kan nemt lige vaske den i hånden, så den er klar igen til næste dag.
Jeg mener at jeg gav 300 kr. for den.
13 år15. juli 2011 kl. 07:44
Jeg brugte meget leggings før jeg tabte mig.
Nu går jeg kun i jeans, gerne lav taljede.
Jeg gik meget med løse bluser/tunikaer.
Nu går jeg i tætsiddende, kortere bluser.
Det er så fedt endelig at kunne gå ind i en butik og ikke kun kunne passe det hele, det sidder endda også godt.
Jeg skulle købe en sommerkjole i h & m i dag, det kunne jeg dog ikke, de var alle for store! Det var en sejr!
13 år15. juli 2011 kl. 14:27
skønt emne:)
Jeg elsker tøj og shopper gerne hele tiden, (en skam min bankdame ikke sys jeg skal) ha ha ha.

Jeg syntes jeg altid har haft en fed stil, dog har det siden mine graviditeter været leggins eller haremsbukser, med en løs top eller tunica til at skjule maven:)
Jeg drømmer om at kunne have et på højtaljet bukser og en smart skjorte/bluse på, som sidder stramt. eller mine super fede bayygpants med en stram bluse.
der går dog nok lige et halvt års tid inden det bliver en realitet. men nej hvor kan jeg smage det:)
Derud over elsker jeg kjoler og nederdele med et par rigtig høje stiletter, ej hvor jeg glæder mig til næste sommer allerede:)
13 år15. juli 2011 kl. 22:04
Den ændring jeg har bemærket indtil videre, er at skjorter har fundet vej ind i min kommode. Dem holdt jeg mig ellers fra, fordi jeg syntes jeg så tykkere ud når jeg havde dem på.
Det jeg glæder mig til at kunne gå i, når vægten kommer yderligere ned, er kjoler. Det er ikke fordi det har været umuligt at finde kjoler i min størrelse, selv da den var allerværst, men i prøverummet så alle ud som om jeg havde taget en sæk på. Der var jo ingen talje, og benene så ud som stolper.
13 år23. juli 2011 kl. 21:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });