Du kan blive tyk på 14 dages ferie!

Du læser en tråd i debat > off topic

Du kan blive tyk på 14 dages ferie!
Jeg er tæt på min ideal vægt, og skal snart på ferie... og jeg gruer for hvad der kan ske, om jeg kan styrre min slanke protjekt i ferien...?
Jeg faldt lige over den artikel: oestrogen.dk
Mvh.
Katia
13 år7. juli 2011 kl. 11:29
re: Du kan blive tyk på 14 dages ferie!
O.o
Det lyder da helt vildt.
Så er da glad for, at jeg ikke skal på ferie! :D
- Men hvis du er opmærksom osv. så tror jeg ikke der sker det store.
Dem som tager på ferie, tænker jo ikke på, at de skal spise mindre osv. fordi de har jo ikke brugt langt tid på at tabe sig, hvis du altså forstår, hvad jeg mener ;)

~ ToxBi.
LifeaccordingtoToxbi.blogspot.com
13 år7. juli 2011 kl. 11:35
Det er der ikke noget at sige til....håber du melder ud hvordan det er gået når din ferie er forbi.....Calcit
13 år7. juli 2011 kl. 11:36
Tilbage efter ferien, 9 dage hvor jeg spiste stort set som jeg havde lyst til, og der kun kom 300 gram plus på vægten! En super dejlig overraskelse. Jeg var ellers bange for at der vil komme 2-3 ekstra kilo på. Så det var ikke så slemt, trods øl, chesscake, hvede brød, og andre lækkerier ; ) Nu er jeg tilbage på min protjekt, skal tabe et par kilo mere plus de 300 gram ferie fedt ; )
Håber I andre bliver lige så heldige når I skal på ferie og hygge Jer med noget ekstra lækkert mad og drikke ; )
Med venlig hilsen.
Katia
13 år20. juli 2011 kl. 13:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });