Et hej fra hende den nye; håber på støtte på forum

Du læser en tråd i debat > off topic

Et hej fra hende den nye; håber på støtte på forum
Ja, så kom dagen, hvor jeg efter flere års pause igen er startet på Madital.

Jeg ville lige sige hej, præsentere mig selv og min "historie", da jeg håber at kunne bruge forum en del. Det er altid dejligt med lidt støtte fra folk der ved hvor hård kampen kan være! :)

Ja, jeg er her igen, da jeg i løbet af de sidste par år, ligeså stille har taget små 10 kg på; havde ellers tabt 14 kg før det. At jeg nu kun er 4 kg fra min top "kampvægt" skræmmer mig og der skal virkelig ske noget. Så hvorfor er det gået galt?

Tja, vi ved alle at det er svært at holde vægten efter endt kur, men de sidste par år har været emget hårde på den personlige front....

Jeg forlod et fast forhold efter 4 år, der var ellers planlagt bryllup og hele omgangen. Jeg havde et par forhold som var meget bekostelige på den personlige front, og har generelt fået vendt livet på hovedet de sidste par år.

For et lille år siden, fik jeg så konstateret en meget svær depression, med angst og posttraumatisk stress, så røg trods mange års modstand på antidepressiver. Jeg må indrømme at de har hjulpet mere end jeg havde turdet håbe på; men de har også fået mig til at tage på i en grad som jeg ikke havde forudset :-/

Nu har hovedet det bedre, så nu skal der altså ske noget med kroppen! Jeg har et lidt skrøbeligt helbred desværre, så det kan gøre tingene lidt svære; og har også lidt af spiseforstyrrelser (alle tre slags) i mange år, så jeg skal passe meget på hvordan jeg styrer mine madvaner.

Men som sagt har jeg det i dag bedre end i mange mange år, og livet ser lysere og lysere ud,selvom man er arbejdsløs nyuddannet :) Vi skal have hund om 2 uger, hvilket jeg forventer giver mig en del motion og gør at jeg kommer meget mere ud, dejligt!!

Nu blev det jo til lidt af en stil, men følte at jeg lige måtte fortælle lidt om min baggrund, kunne jo være at der var nogen her på forum der kendte til nogle af de samme ting :)

Jeg glæder mig faktisk til at komme igang; med vægttabet - men faktisk mest til at blive et sundere mennekse. Jeg håber at i dejlige mennesker her på forum kan være til støtte, og at jeg kan støtte jer :)

Ripley
13 år27. juni 2011 kl. 09:26
re: Et hej fra hende den nye; håber på støtte på forum
Velkommen til, eller tibage :)
Motivationen ser jo ikke ud til at fejle noget, det er altid den bedste start!
Alt mulig held og lykke med projektet!
13 år29. juni 2011 kl. 09:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });