#1 af bruger slettet
4 dages kuren
Du læser en tråd i debat > off topicbruger slettet
4 dages kuren
Jeg faldt tilfældigvis over en kur på nettet som min stedmor satte mig på som teenager. I grove træk går den ud på at spise ½ grapefrugt hver morgen og så kun 2 måltider mere om dagen som består af proteiner og grønt og frugt. Ret uansvarligt at udsætte en teenager for så skrap en kur især da jeg ikke vejede mere end 5 kilo for meget og kuren lover et vættab på op til 5 kilo på 4 dage. Min stedmor var tynd som en pind så hun syntes nok at jeg med min store barm og kvindelige former var for tyk. Bare lige en tanke jeg havde lyst til at dele.
13 år21. juni 2011 kl. 20:22
karina lykke (slettet)
re: 4 dages kuren
Sådan en kur præsenterede min daværende stedmor mig også for da jeg var 13. Jeg havde så en fornuftig far der satte en stopper for det. Helt hen i vejret at sætte teenagere på sådan en diæt!!
Min stedmor var også et langt mager hyl der serverede soyabønne bøffer og alt mulig andet ingen af os kunne lide. Efter aftensmaden trak hun i sit løbetøj og løb hele vejen ned til den lokale grillbar, åd sig en pukkel til og løb så 25-30 kilometer omvej hjem :-D
Min stedmor var også et langt mager hyl der serverede soyabønne bøffer og alt mulig andet ingen af os kunne lide. Efter aftensmaden trak hun i sit løbetøj og løb hele vejen ned til den lokale grillbar, åd sig en pukkel til og løb så 25-30 kilometer omvej hjem :-D
13 år21. juni 2011 kl. 21:00