Hvor mange kcl forbrænder man ved amning?

Du læser en tråd i debat > off topic

Hvor mange kcl forbrænder man ved amning?
Hejsa,

Jeg vil lige høre om nogle ved hvor mange kcl man skal indtage ekstra når man ammer?

13 år3. juni 2011 kl. 11:00
re: Hvor mange kcl forbrænder man ved amning?
hej, nu ved jeg ikke dælens meget om det som mand, men tænker sådan ud fra min logiske sans, at du ikke skal indtage ekstra, det er jo ikke som du skal spise for 2, og tænker at der er lagt til side til netop amningen under graviditeten ? gør mig endelig klogere, hvis det er tilfældet at det skulle kræve ekstra kalorie-indtag .. Men et gæt herfra, der må være nogen der ved lidt fakta :=)
13 år3. juni 2011 kl. 22:32
re: Hvor mange kcl forbrænder man ved amning?
Hej Mafo,

Jeg ammer også stadig selv og har flere gange prøvet at undersøge det.
Og svaret er egentlig, lidt trist, at der ikke rigtigt er nogle der ved det. Nogle påstår 500 kcal, andre mindre.
Personligt tror jeg det er meget individuelt. Jeg har aldrig tabt mig af at amme, heller ikke da jeg fuldammede min søn. Hvis jeg var dig, ville jeg højest lægge et par hundrede kcal til dit daglige indtag. Du kan hurtigt mærke hvis det skulle gå hen og påvirke din mælkeproduktion.
Held og lykke!
13 år4. juni 2011 kl. 13:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });