#2 af Benni (slettet)
Kan du mærke der sker noget i kroppen?
Du læser en tråd i debat > off topicBenni (slettet)
re: Kan du mærke der sker noget i kroppen?
lyder som sult :p
13 år1. juni 2011 kl. 20:19
Ulla Mikkelsen
Jeg har smidt 10,6 kg siden 28 januar og har nu en BMI på 23,9 og jeg mærker intet - udover, at det selvfølgelig er lidt hårdt, at sige farvel til det tidligere liv og alt det "lækre" som man før proppede sig med :O)))
13 år1. juni 2011 kl. 20:57
kis (slettet)
Calcit jeg tænker at den sitren du mærker
er kroppen der rydder op i skabe og skuffer indeni.
Den skiller sig af med energi/fedt.
Jeg kan mærke en "lethed" inden jeg sover.
er kroppen der rydder op i skabe og skuffer indeni.
Den skiller sig af med energi/fedt.
Jeg kan mærke en "lethed" inden jeg sover.
13 år2. juni 2011 kl. 09:11
calcit
ja det er en oprydning.....i 2006 da jeg havde tabt mig en del kilo begyndte jeg pludseligt at ryste...det minded mig om mine tanker og min egen personlige udvikling der var jeg kommet et stykke videre...så jeg blev ikke forskrækket.....fordi gamle traumer var ubrugelige i mit system.....fordi mit syn var ændet og så de rystes ud. ...
Men det skulle da være sært folk ikke bemærker det ....der foregår jo meget i os både fysisk og mentalt....spirituelt...forhåbentlig...
Men det skulle da være sært folk ikke bemærker det ....der foregår jo meget i os både fysisk og mentalt....spirituelt...forhåbentlig...
13 år2. juni 2011 kl. 17:17
calcit
transport af affaldstoffer .....både fysisk og mentalt...jeg kan mærke der sker noget i benene en gang imellem særligt om aftenen..Mon ikke det er det der kunne blive til gigt?
13 år2. juni 2011 kl. 17:22
kis (slettet)
Måske Calcit.
Jeg har af og til ondt i skiftevis hø el ve skulder,
men mærker det først når jeg ligger på den.
Det er heldigvis ikke så tit
Jeg har af og til ondt i skiftevis hø el ve skulder,
men mærker det først når jeg ligger på den.
Det er heldigvis ikke så tit
13 år2. juni 2011 kl. 19:24
Jeg har om natten mærket ligesom en slags ommøblering....nogen gange hen over bugen og de seneste dage i mine ben. Det er tydeligt der sker noget derinde i flæsket. Som en sitren som jeg er fortrolig med ....jeg ville godt høre hvad I andre fornemmer......