#2 af Ulla Mikkelsen
pas på "gratis" tilbud fra www.voressundhed.biz"!
Du læser en tråd i debat > off topicUlla Mikkelsen
re: pas på "gratis" tilbud fra www.voressundhed.biz"!
Godt at du takkede nej og tusind tak for advarslen - sådan nogle spader :O((
13 år25. maj 2011 kl. 12:26
Store_Michael (slettet)
"Ja, vi tykke mennesker vender altid den tunge ende ned ad" - citat slut.
Det var en af mine kollegaer, en Islænding.
En enlig herre i hans bedste alder (65 år)..
Aldrig gift, men nu mest fordi han mener det er noget for de voksne :-)
Men ja vi bliver nogle gang narret gør vi. Der er snyltere og parasitter i alle kulturer.. Her skal der så slås plat og krone på hæderlige folks ængstelse over sundhedsidealet.. Man kan blive noget så nederdrægtig rasende..
Men - gudske lov var det "vores" Sol de prøvede, også en pige i sin bedste alder ;-) Men her blev ikke givet ved dørene...
Sådan Sol..
Tak for tippet..
Knus
Michael.
Det var en af mine kollegaer, en Islænding.
En enlig herre i hans bedste alder (65 år)..
Aldrig gift, men nu mest fordi han mener det er noget for de voksne :-)
Men ja vi bliver nogle gang narret gør vi. Der er snyltere og parasitter i alle kulturer.. Her skal der så slås plat og krone på hæderlige folks ængstelse over sundhedsidealet.. Man kan blive noget så nederdrægtig rasende..
Men - gudske lov var det "vores" Sol de prøvede, også en pige i sin bedste alder ;-) Men her blev ikke givet ved dørene...
Sådan Sol..
Tak for tippet..
Knus
Michael.
13 år25. maj 2011 kl. 18:57
philmar (slettet)
det du er røget ind i er herbalife. de bruger voressundhed til at "hverve" nye brugere af pulveret og deres andre produkter
13 år23. august 2011 kl. 22:19
Så gik der lang tid. Sidste uge blev jeg ringet op. Fedt tænklte jeg! Kunne være rigtigt godt at få snakket med en kostvejleder. Og det helt gratis!
Men ved I hvad - det var en omgang telefonsalg! Jojo - heldigvis lugtede jeg lunten og begyndte at spørge hvad det koster!
At oprette og have en profil på hjemmesiden koster 39 kr per måned.
"Hvad siger du til et sundt måltid for KUN 25 kr?" Det drjede sig om, at damen prøvede at besnakke mig at købe pulver - sandsynligvis i stil med Nupo "for så bliver du dækket ind med protein, vitaminer og mineraler - og sætter turbo på dit vægttab".
Endvidere skulle jeg købe diverse piller. Og barer til at bruge som mellemmåltider..
Og så ville de ringe mig en gang per uge.
Tak for kaffe!
Der var overhoved ikke noget "gratis" i det koncept!
Jeg takkede nej.
Og nu får vi se hvorvidt de bliver ved med at ringe!
Så hvis du ikke har lyst til at blive bondefanget så lad være med at melde dig til voressundheds "gratis" projekter!
sur Sól
voressundhed.biz