opret en genvej til madital

Du læser en tråd i debat > off topic

opret en genvej til madital
Og hvordan gør jeg det.
Jeg har prøvet det til slankedoktor, facebook osv og det var da nemt nok.
Men når jeg højreklikker på linket til madital så står der ikke noget om genvej...????
Nogen der kan hjælpe mig????

KH Lisbeth
13 år27. april 2011 kl. 22:24
re: opret en genvej til madital
Hej Lisbeth!

1. Kopiér linket til den ønskede side.
2. Luk browseren ned og højreklik på dit skrivebord.
3. Vælg "Ny" - næsten nederst og så "genvej".
4. Insæt linket og tryk "næste" :)

Håber det virker for dig!

Kh Jane
13 år28. april 2011 kl. 15:53
Hej Lisbeth,

Du skulle gerne blot kunne højreklikke på selve siden (fx den grå baggrund i dette indlæg) og herved få punktet "Opret genvej" som en af mulighederne.

Vil du vende tilbage om det virker, ellers er der noget jeg skal have lavet om.

Mvh Lone
13 år29. april 2011 kl. 16:28
Nej det virker ikke..
Kunne du ikke selv prøve??
I øvrigt kan jeg ikke skrive til dig, syntes ikke der er et sted i din profil, så jeg har sat det på som ønske til 'nye ønsker' ;)))
13 år29. april 2011 kl. 17:13
Hvis jeg højreklikker kan jeg godt trykke opret genvej.
Det må næsten være noget med din computer eller dit windows den er gal med.
13 år29. april 2011 kl. 17:48
Sjovt... Jeg kan også fint bare højreklikke direkte på siden nu og vælge "opret genvej"... Men det kunne jeg ikke dén dag, det første indlæg blev skrevet... Derfor mit mere besværlige forslag ;)
13 år30. april 2011 kl. 08:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });