MIN VILJESTYRKE ER HJEMME IGEN!

Du læser en tråd i debat > off topic

MIN VILJESTYRKE ER HJEMME IGEN!
Hvis du mangler viljestyrke, og det er småt med motivation, prøv at læse Chris MacDonalds sandhed om motivation! Det har hjulpet mig! Måske hjælper det også dig.
Med venlig hilsen.
Katia
13 år27. april 2011 kl. 09:33
re: MIN VILJESTYRKE ER HJEMME IGEN!
Jeg kan ikke umiddelbart finde den, ved du hvor man kan få fat i den?

- Andre motivationsbøger er velkommende, det vil jeg (og sikkert også andre) gerne se på! :)
13 år27. april 2011 kl. 09:49
re: MIN VILJESTYRKE ER HJEMME IGEN!
Her: fri.dk
Det er ikke en bog, en artikel ; )
Håber at den vil kunne hjælpe dig som den har hjulpet mig ; )
Mvh.
Katia
13 år27. april 2011 kl. 10:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });