Energibalance?

Du læser en tråd i debat > off topic

Energibalance?
Hvordan skal en's energibalance ser ud for det er tilfredstillende..? Jeg spiser vist for meget i forhold til min forbræning..?
13 år24. april 2011 kl. 21:25
re: Energibalance?
Jeg fandt ud af det! Nu ved jeg hvad jeg skal for min energibalance får en tilfreds smiley ; )
13 år24. april 2011 kl. 21:51
Det vil jeg også rigtig gerne vide, så hvad fandt du ud af ??
13 år25. april 2011 kl. 07:50
Hmm... jeg ved det alligevel ikke... Først troede jeg, at hvis man lagte det man spiste og det man skal have i underskud for at tabe sig sammen og resultatet var lige med det man forbrændte dagen igennem...så energibalancen var i orden, men det hænger vist ikke helt sådan sammen... Så, jeg ved det desværre ikke...
Mvh.
Katia
13 år26. april 2011 kl. 19:59
Hvis man prøver på at søge på energibalance her iprogrammet, kommer der flere svar... men jeg fatter det alligevel ikke...
Men måske du Turbomoster, kan finde ud af hvad det går ud på ; )
Mvh.
Katia
13 år26. april 2011 kl. 22:26
hvis energibalance står med en smiley, er det fordi du denne dag har fået nok af protein,kulhydrat og fedt i din kost ;-)
lise
13 år27. april 2011 kl. 08:43
sagt på en anden måde , så har du fået den mængde protein og kulhydrat samt fedt som din krop har brug for på en dag. dermed er der balance i det indtagne mad ;-)
og så kommer der en smiley
13 år27. april 2011 kl. 17:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });