#2 af Dolphin (slettet)
MIN VILJE STYRKE ER LØBET HJEMMEFRA!
Du læser en tråd i debat > off topicDolphin (slettet)
re: MIN VILJE STYRKE ER LØBET HJEMMEFRA!
Vær helt rolig :) Den er der stadig......et sted. Og det er i virkeligheden helt op til dig...og KUN DIG...om du vil have den tilbage....have a nice search :)
13 år24. april 2011 kl. 10:13
Goldilocks (slettet)
Been there for en måned siden!! Ikke rart!!
Det der skete var, at jeg kom op på 63 kg fra 57.. det var dælme hårdt. Men hvis du vil have den tilbage, skal du bare prøve at gøre som før, den forsvandt.
Det der skete var, at jeg kom op på 63 kg fra 57.. det var dælme hårdt. Men hvis du vil have den tilbage, skal du bare prøve at gøre som før, den forsvandt.
13 år24. april 2011 kl. 10:37
Lisbeth D (slettet)
jeg har lige haft det sådan i 1 måned og min hjerne og mund arbejdede simpelt hen ikke sammen.
Jeg fik talt med mange som skulle eller burde tabe sig og det gav mig motivationen og jeg meldte mig ind her og har nu været i gang i 2 dage.
Jeg tænker, her i starten som Minisota modellen: en dag af gangen. Og så er jeg stolt når det lykkedes.
KH Lisbeth
Jeg fik talt med mange som skulle eller burde tabe sig og det gav mig motivationen og jeg meldte mig ind her og har nu været i gang i 2 dage.
Jeg tænker, her i starten som Minisota modellen: en dag af gangen. Og så er jeg stolt når det lykkedes.
KH Lisbeth
13 år26. april 2011 kl. 22:57
ABC123
Puah.. jeg har det præcis som dig lige nu.. Har været sådan i nogle uger nu. Det er bare så nedern! Har taget ca. 3 kilo på! Det GÅR bare ikke.. Derfor har jeg trænet som en sindsyg de sidste dage. Så motionen er der styr på.. Det er bare den forbandede kost. Jeg ved jo godt hvad jeg skal spise og hvad jeg ikke skal spise og hvor meget. Det er bare som om hjernen slår fra når jeg spiser og tænker først over det bagefter..
Håber vi kommer ud af den dårlige rytme snarest. Det er jo for pokker snart sommer!!
Håber vi kommer ud af den dårlige rytme snarest. Det er jo for pokker snart sommer!!
13 år27. april 2011 kl. 08:18
Katia