alkohol

Du læser en tråd i debat > off topic

alkohol
potsdam.edu
Fandt lige dette link? hvad skal det nu betyde.
Jeg vil så gerne ud og drikke, men kalorierne skræmmer mig! Jeg savner at kunne det med mine venner. Hvad nu???
13 år10. april 2011 kl. 01:41
re: alkohol
Altså, jeg synes du skal gøre det, hvis du savner det...
Bare ikke alt for tit *GG*.
& heller ikke alt for meget...
13 år10. april 2011 kl. 10:25
re: alkohol
Altså det er ikke kun kalorierne i alkohollen man skal tænke på, for alkohol er et giftstof, der gør fedtforbrændingen meget lav så længe det er i kroppen fordi kroppen bruger al energien på at forbrænde giften og ikke de kalorierne man indtager...

Personligt drikker jeg aldrig netop af den årsag, også pga at jeg synes den danske ungdoms drukkultur frastøder mig så meget at jeg tager afstand fra det.
Men det er mit eget valg, jeg er sikker på at det kan lade sig gøre at drikke moderat hvis man sørger for at gøre op for det med ekstra motion og kalorieunderskud efterfølgende. Derudover skulle vodka med light sodavand være den mest kaloriefattige måde at blive fuld på.
Ellers er alternativet jo at drikke så meget at det hele kommer op igen, det kan jo også være en løsning! xD
13 år10. april 2011 kl. 12:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });