Courage - selvhjælpsgruppe
Du læser en tråd i debat > off topicABC123
re: Courage - selvhjælpsgruppe
Jeg kan ikke komme til linket? :/
12 år25. februar 2012 kl. 11:23
Ablanu
Kan jeg heller ikke, ABC, jeg gætter på, at den er blevet slettet siden..
12 år25. februar 2012 kl. 13:38
Wolfgirl (slettet)
Det er fordi gruppen er skjult/secret på fb sådan at man ikke kan se den og dens medlemmer udefra af hensyn til medlemmernes anonymitet :)
Gruppen har dog kørt i snart et år tror jeg og vi har i øvrigt vores andet irl møde som fungerer som vores første terapisession d. 10 marts i KBH hvor interesserede er velkomne. Man kan læse nærmere om eventet hvis man tilmeldes gruppen.
Tilmeldelse kan ske ved at ansøge mig på facebook, da nye medlemmer skal tilføjes af mig eller andre medlemmer af gruppen, pga. gruppens skjulthed. Det er min gamle bruger indlægget blev oprettet under, men jeg har fået ny profil siden da.
Jeg kan findes på facebook under Julie Malou Silverchair, det er mig, der er formand for gruppen :)
Gruppen har dog kørt i snart et år tror jeg og vi har i øvrigt vores andet irl møde som fungerer som vores første terapisession d. 10 marts i KBH hvor interesserede er velkomne. Man kan læse nærmere om eventet hvis man tilmeldes gruppen.
Tilmeldelse kan ske ved at ansøge mig på facebook, da nye medlemmer skal tilføjes af mig eller andre medlemmer af gruppen, pga. gruppens skjulthed. Det er min gamle bruger indlægget blev oprettet under, men jeg har fået ny profil siden da.
Jeg kan findes på facebook under Julie Malou Silverchair, det er mig, der er formand for gruppen :)
12 år25. februar 2012 kl. 17:12
ABC123
Fedt med en usynlig gruppe - anonymitet FTW!
Jeg har ansøgt om at være din "ven" :)
Jeg har ansøgt om at være din "ven" :)
12 år25. februar 2012 kl. 22:14
Wolfgirl (slettet)
Super, jeg tilføjer dig straks så :)
12 år26. februar 2012 kl. 00:39
Jeg har gennem tiden set at der er en del spiseforstyrrede herinde, hvad enten det drejer sig om anoreksi, bulimi, overspisning eller atypiske spiseforstyrrelser.
Jeg har en gruppe på Facebook, jeg har oprettet for noget tid siden og vi er en gruppe piger, der alle lider af en form for spiseforstyrrelse. Gruppen er ikke så stor endnu, men dens formål er at vi sammen arbejder på at støtte hinanden og få det bedre så vi som endeligt mål kan blive raske.
Bliver vi nok, vil vi muligvis starte en selvhjælpsgruppe hvor vi kan mødes og tale om og dele vores situationer med ligesindede.
Ydermere vil jeg gerne have skabt et pro-recovery forum derinde hvor vi spiseforstyrrede kan hjælpe hinanden med diverse problemer/konflikter der evt kan opstå i forbindelse med vejen ud af en spiseforstyrrelse. Altså emner, der ikke henvender sig til brugere på dette forum fx.
Grunden til at jeg skriver dette indlæg er naturligvis at hvis, der sidder nogle derude som kunne være interesserede i at deltage, så må I meget gerne melde jer ind i gruppen, der har navnet Courage og naturligvis er en hemmelig(usynlig) gruppe på Facebook, så andre ikke kan se at man er medlem.
Er der problemer med at finde gruppen eller ansøge, så kontakt mig gerne eller ansøg mig derinde. Jeg kan findes på FB under navnet er Julie malu Ilsted Bech-Duus eller kontaktes per e-mail for yderligere information
Link til gruppen:
facebook.com