Hjælp - nulstil forbrændte kcal

Du læser en tråd i debat > off topic

Hjælp - nulstil forbrændte kcal
Hej
Det er min første dag herinde, hvor jeg skal notere hvad jeg spiser. Men efter jeg har indtastet morgenmad og frokost skriver den:
Du har forbrændt: 2.951 kcal, og det er jo ikke rigtigt eftersom jeg ikke har dyrket nogen form for motion endnu. Kan man nulstille det nogen steder? Eller kan det skyldes at jeg oprettede mig herinde for nogen tid siden, og først nu er kommet i gang.. Måske ville det være lettere at slette profilen og oprette sig på ny. Hvad vil I anbefale mig at gøre?

13 år10. marts 2011 kl. 12:51
re: Hjælp - nulstil forbrændte kcal
Det er dit daglige energiforbrug den skriver. Det er altså samlet for hele dagen.

Det er opgjort udfra de forudsætninger du har sat under din profil. Jeg synes det lyder lidt højt så du skal måske prøve at kigge på din profil om den er rigtig sammensat.
13 år10. marts 2011 kl. 13:10
re: Hjælp - nulstil forbrændte kcal
Jeg har valgt ikke at have mit arbejde i profilen. Jeg vil hellere taste ind pr dag, fordi der erforskel på de enkelte dage, weekender o.lign. Nogen dage har man jo også en dag på sofaen :-) Så taste jeg sove ind, arbejde og andre aktiviteter ind hver dag. Du kan også oprette (under motion) en fast arbejdsdag, så du ikke skal gøre det samme hver dag. God fornøjelse
13 år10. marts 2011 kl. 15:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });