Findes der steppemaskiner til os OVER 100 kg??

Du læser en tråd i debat > off topic

Findes der steppemaskiner til os OVER 100 kg??
Synes ikke lige jeg kan finde steppemaskiner til personer OVER 100 kg, altså de små til at bruge på arbejde og sådan. Nogen der ved om de findes og hvor de i så fald kan købes?
13 år20. januar 2011 kl. 05:22
re: Findes der steppemaskiner til os OVER 100 kg??
Nu kom jeg tilfældigvis til at se i nogle reklamer i dag og det overrasker mig egentlig at steppemaskiner er til maks 100 kilo. Regner de ikke med at overvægtige har lyst til motion? Jeg håber du har fundet en maskine der dur til dig ellers kan en stepbænk måske bruges hvis de findes til 100+
13 år30. januar 2011 kl. 16:15
re: Findes der steppemaskiner til os OVER 100 kg??
Efter at have set dit spørgsmål, har jeg ubevidst lige tjekket i reklamerne, og ja... de er alle sammen kun til 100 kg.
Nu kan jeg så til gengæld se at du kun LIGE er over 100, så hvis jeg var dig ville jeg prøve at få nogle forskellige maskiner i hånden og købe en af dem der føles mest robust. Det er nok ikke ment som en "nedbruds-garanti" ;0)
13 år8. februar 2011 kl. 02:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });