tror jeg laver for meget
Du læser en tråd i debat > off topicveile
re: tror jeg laver for meget
Programmet lægger 24 timers basis aktiviteter (gennemsnit over hele døgnet) ind hver dag.
Hvis du selv indtaster f.eks. aktiviteter for 6 timer, bruges basis til de sidste 18.
Det kan du se på listen når du trykker gem efter at indtaste motion.
Hvis du synes det giver alt for meget er dit aktivitetsniveau i profilen sat for højt. Hvis du f.eks. indtaster 12 timer hver dag er resten jo nok ekstramt lav aktivitet, så må du vælge det i profilen. Alternativt kan du prøve at indtaste et helt døgn (24 timer) og så sammenligne det med det som programmet foreslår.
Under alle omstændigheder er det et teoretisk niveau, da vores forbrænding jo ikke er ens........
Hvis du selv indtaster f.eks. aktiviteter for 6 timer, bruges basis til de sidste 18.
Det kan du se på listen når du trykker gem efter at indtaste motion.
Hvis du synes det giver alt for meget er dit aktivitetsniveau i profilen sat for højt. Hvis du f.eks. indtaster 12 timer hver dag er resten jo nok ekstramt lav aktivitet, så må du vælge det i profilen. Alternativt kan du prøve at indtaste et helt døgn (24 timer) og så sammenligne det med det som programmet foreslår.
Under alle omstændigheder er det et teoretisk niveau, da vores forbrænding jo ikke er ens........
13 år6. januar 2011 kl. 13:28
JiBar (slettet)
re: tror jeg laver for meget
Ved ikke om du forstod det som veile skrev, men for at skære det lidt mere ud i pap. Hvis du vil ændre på dit basalstofskifte inde på din profil, skal du køre musen henover der hvor der står "profil" øverst... derefter skal du vælge "ret profil".... Derinde kan du så ændre dit aktivitetsniveau. Nu kunne jeg se af du er 65.... så jeg formoder at du måske ikke længere er på arbejdsmarkedet 37 timer om ugen. Og efter som du vælger at taste alt ind hvad du laver, og hvis vi siger at du ikke længere arbejdere, så skal din aktivitetsniveau være i bund... måske på 1.1 eller 1.2.
som det også bliver nævnt. Så er tallene kun et fingerpeg om hvordan det ser ud, og ikke nogen præcis visning. :) Håber det kunne bruges til noget :)
og fortsat held og lykke med vejen til dig mål :)
som det også bliver nævnt. Så er tallene kun et fingerpeg om hvordan det ser ud, og ikke nogen præcis visning. :) Håber det kunne bruges til noget :)
og fortsat held og lykke med vejen til dig mål :)
13 år20. januar 2011 kl. 13:56
Det jeg mener er at jeg har fået under profilen og jeg taster selv ind.