Lev enkelt

Du læser en tråd i debat > off topic

Lev enkelt
Hej alle

Jeg har oprettet en blog:

levenkelt.blogspot.com

Det vil glæde mig meget og måske også dig ved at kikke ind forbi.

Bloggen vil primært dreje sig om at leve enkelt, spise enkelt, motionere enkelt. Kom hjertens gerne med jeres kommentarer til det jeg skriver. Der er nu ikke noget som en god dialog.

Jeg vil også indsætte billeder jeg hat taget med mit kamera.

Glæder mig til at se jer på siden.

Vh Knud
13 år20. december 2010 kl. 17:54
re: Lev enkelt
Nyt indlæg på bloggen: levenkelt.blogspot.com

Idag anden del:

Misforståelser om Sundhed - Du skal sulte dig for at tabe dig

God læsning - Knud
13 år29. december 2010 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });