Moralsk opbakning/støtteven

Du læser en tråd i debat > off topic

Moralsk opbakning/støtteven
Er der nogen på forummet der kender noget til at finde motions/kur buddies - både skriftligt og fysisk? Jeg kunne godt bruge noget moralsk opbakning eller støtte gennem vægttab og tror det ville hjælpe hvis jeg jævnligt diskuterede spisevaner/motionsvaner med en anden person og udvekslede dårlige og gode stunder?.... Finder der andre sider med forum for netop dette? Jeg har prøvet mig frem igennem chat sider men jeg syntes at alle chat/møde sider nu om stunder er lavet til singler og kun er for dating.....

Panda :)
13 år19. december 2010 kl. 17:13
re: Moralsk opbakning/støtteven
Jeg synes du bringer et godt emne på banen. Jeg har også selv overvejet om det ikke var en god idé med at møde nogle man f.eks. kunne motionere med, eller evt. lave mad med en gang imellem, så man delte nogle gode sunde opskrifter.
Mht. det skriftlige, så tror jeg da der er en del god opbakning her på foraet, med mindre det er fordi du hellere vil have en mere privat korrespondance?
13 år22. december 2010 kl. 21:20
Jeg kender ingen sider for præcis dette, men jeg kunne da også godt tænke mig en slanke-buddy, så jeg er da bestemt frisk hvis det skulle være :-)
Hilsen LittleNugget
13 år28. december 2010 kl. 09:54
Jeg er da også bestemt frisk hvis det er! :) Synes det kunne være rart med en der også lige minder en om det hele ;) ... Og som man skrive til hvis man er i tvivl, eller få presset en ud på den løbetur selvom det er regnvejr ... :)
13 år31. december 2010 kl. 02:59
RikkeSimone, vi kan udveksle mails hvis du gerne vil skrive :) kunne være rart at kunne holde hinanden lidt i ørerne nemlig og få noget støtte på vejen :)
13 år2. januar 2011 kl. 15:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });