#2 af Rov (slettet)
Har du Nupo Jordbær pulver, du vil sælge?
Du læser en tråd i debat > off topicRov (slettet)
re: Har du Nupo Jordbær pulver, du vil sælge?
Hej Amazone, jeg har desværre ikke noget til salg, det lykkedes mig at klemme det sidste jordbær ned for ikke så længe siden, adr :P Hehe det er sjovt som smag varierer, jeg kom til at elske kakao.
Gider du dele hvor du fandt det så billigt? Har brugt Workoutshop.dk, de har altid lave priser og hurtig levering, men hvis du finder noget bedre så del endelig :)
Er på normal sund mad nu, men det er altid godt med en Nupobar i tasken til at undgå spontanfrådsning hehe og en shake når julemaden bliver for meget.
Gider du dele hvor du fandt det så billigt? Har brugt Workoutshop.dk, de har altid lave priser og hurtig levering, men hvis du finder noget bedre så del endelig :)
Er på normal sund mad nu, men det er altid godt med en Nupobar i tasken til at undgå spontanfrådsning hehe og en shake når julemaden bliver for meget.
13 år18. december 2010 kl. 10:48
amazone (slettet)
Hej
Det var netop i den shop, du nævner, jeg fandt det bedste tilbud. Men desværre havde de ikke jordbær-smag, da jeg endelig ville gennemføre en handel.
Der er begrænset holdbarhed på deres produkt, men det er også billigt: 24 breve for 139 kr, hvilket er standardpris for 12 pakker normalt. Og der er kun caffe latte smag tilbage.
workoutshop.dk
Kærlig hilsen
Amazone
Det var netop i den shop, du nævner, jeg fandt det bedste tilbud. Men desværre havde de ikke jordbær-smag, da jeg endelig ville gennemføre en handel.
Der er begrænset holdbarhed på deres produkt, men det er også billigt: 24 breve for 139 kr, hvilket er standardpris for 12 pakker normalt. Og der er kun caffe latte smag tilbage.
workoutshop.dk
Kærlig hilsen
Amazone
13 år19. december 2010 kl. 14:24
Rov (slettet)
Dejlig billigt, som sagt har jeg brugt dem mange gange, så kan godt anbefale. Måske du skulle prøve cafee latte? Jeg kunne godt lide smagen, det er virkelig som en latte smoothie og pulver smagen er godt kamoufleret :)
13 år19. december 2010 kl. 17:46
Så var det jeg tænkte, at nogen af jer måske havde noget liggende, I havde købt men ikke synes om. Hvorfor så ikke finde ud af et køb/salg indbyrdes?
Jeg skal have købt indenfor nogle få dage, så er du interesseret i at sælge, skal jeg have det at vide snart. Ellers må det vente til januar, for økonomien er meget stram.
Du kan skrive til mig om dette direkte på talena_dk@yahoo.dk, hvis du har noget. Men som nævnt er jeg interesseret i jordbær og vil ikke give mere end den pris, jeg nævnte ovenfor fra min søgning.
Kærlig hilsen
Amazone