#2 af bruger slettet
Hjælp mig med at hjælpe en veninde :-)
Du læser en tråd i debat > off topicbruger slettet
re: Hjælp mig med at hjælpe en veninde :-)
Så... Nu har jeg stemt på hende....
Hun var en af mine yndlingsmødre fra D.U.M... Så selvfølgelig vil jeg da stemme på hende...
Du må give hende en krammer fra mig, og fortælle hende, at jeg syntes hun er SÅ sej!!
Hun var en af mine yndlingsmødre fra D.U.M... Så selvfølgelig vil jeg da stemme på hende...
Du må give hende en krammer fra mig, og fortælle hende, at jeg syntes hun er SÅ sej!!
14 år4. oktober 2010 kl. 10:22
lailalu (slettet)
Så :-)
14 år4. oktober 2010 kl. 12:45
liseje (slettet)
Har hende i telefonen nu.... nu siger tak :-)
14 år4. oktober 2010 kl. 13:01
super500
Hvad med at finde et fora, der har med det latterlige fis at gøre, og holde det væk herinde fra.
ps. de er ikke kendisser, de er bare medie kuldrede.
ps. de er ikke kendisser, de er bare medie kuldrede.
14 år4. oktober 2010 kl. 15:26
BMS (slettet)
Hold da op en grim attitude.
Hvis du har et problem med det, så lad vær med at læse det.
God dag til dig, du har vidst behov for det :-)
Hvis du har et problem med det, så lad vær med at læse det.
God dag til dig, du har vidst behov for det :-)
14 år4. oktober 2010 kl. 15:45
Lone
administrator
administrator
Kære Lise,
Jeg er blevet bedt om at slette dette indlæg, men jeg vælger i stedet at flytte det til en kategori, som passer bedre.
Jeg tror reaktionen kommer af, at folk der klikker sig ind i forummet vægttab forventer at læse om vægttab.
Denne tråd handler om alt muligt, og jeg håber også, at folk fremover melder ind om noget der passer bedre i andre kategorier. På den måde finder man det man søger, og det giver bedre svar.
Så hermed en opfordring til at holde de forskellige fora til deres emner samt holde en god og positiv tone - så er det rarest at være her for alle :-)
Håber hun får en masse stemmer :-)
De bedste hilsner
Lone
Jeg er blevet bedt om at slette dette indlæg, men jeg vælger i stedet at flytte det til en kategori, som passer bedre.
Jeg tror reaktionen kommer af, at folk der klikker sig ind i forummet vægttab forventer at læse om vægttab.
Denne tråd handler om alt muligt, og jeg håber også, at folk fremover melder ind om noget der passer bedre i andre kategorier. På den måde finder man det man søger, og det giver bedre svar.
Så hermed en opfordring til at holde de forskellige fora til deres emner samt holde en god og positiv tone - så er det rarest at være her for alle :-)
Håber hun får en masse stemmer :-)
De bedste hilsner
Lone
14 år5. oktober 2010 kl. 17:52
Jeg er ikke ude og tigge stemmer... eller jo det er jeg *GG*
Veninden er Nadja fra de unge mødre. Hun har det svært, lider af leukæmi, men trods mange smerter klare hun sig igennem dagen, og er verdens dejligste mor. I skulle se hende med de dejlige unger :-) Har jeg problemer kan jeg altid ringe til hende, selv om hun selv har det rigtigt dårligt.
Jeg ville så gerne hjælpe hende med en ny telefon, som hun virkelig mangler, og det er jo hendes "livslinje" ud til omverdenen, når kemoen kradser.
Jeg ved godt hun for jer bare er en kendis, men for mig er hun en meget kær veninde.
Her er et link:
tryghed.tryg.dk
I vil glæde mig meget hvis I vil hjælpe mig med at hjælpe min dejlige veninde :-)
Knus Lise