Os fra madital på facebook

Du læser en tråd i debat > off topic

Os fra madital på facebook
Jeg har oprettet en facebook gruppe for os her fra madital.

Alle er mere end velkomne... jo flere vi er jo bedre :-)

Knus Lise
14 år11. september 2010 kl. 11:07
re: Os fra madital på facebook
Og den var jeg så dum at tilmelde mig, da jeg troede at det netop omhandlede Mad i tal....Men i stedet har du sendt hvad jeg vil betegne som spam til min mail på Facebook. Nemlig en opfordring til at støtte en ung mor fra TV!
Derfor har jeg meldt mig ud af denne gruppe igen,- ærgerligt for det kunne være fint at holde sig orienteret om fx nye emner her på Madital via Facebook.
Må jeg forslå at du istedet opretter en blog til formålet.
Det du laver her er at tage mod en invitation til at gå ind ad fordøren, og derpå smutter du ind ad bagdøren- det er ikke i orden!!!!!
14 år19. oktober 2010 kl. 11:37
Sikke noget vrøvl, for at sige det mildt..
Jeg synes det er 100% i orden at du har reklameret lidt omkring din veninde, da du gerne vil støtte hende. Det fortæller noget om dig som person, og viser os andre, at du er et godt menneske.
Jeg synes sagtens gruppen kan omhandle andre ting end lige præcis madital.. Hvis man har noget imod det, kan man vel bare melde sig ud :-)

Synes det er fuldkommen fokert at kalde det spam.
Det er ikke spam, men en opfordring til at støtte en person, som er syg. Du får det til at lyde negativt, at hun er Ung mor fra TV.. At støtte andre mennesker er en god gerning, og bestemt ikke noget man kan betegne som spam.

Når det så er sagt, er det trods alt bare min mening :-)
14 år21. oktober 2010 kl. 00:33
Jeg synes det er en super god ide med den gruppe (den hedder os fra mad i tal) i min verden betyder det at vi fra madital - som er i samme båd - kan "mødes" på et andet forum - og det behøver ikke nødvendigvis omhandle selve dette forum... det er for mit vedkommende meget rart at få sat ansigt på de mennesker man "lærer at kende her inde"

ønsker jer en god Fredag

Venlig hilsen Tanja
14 år5. november 2010 kl. 08:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });