#1 af deadea (slettet)
møg dag.
Du læser en tråd i debat > off topicdeadea (slettet)
møg dag.
Øv, dumpede min nummer 2 køreprøve idag, det er lige ca. 1500 mere ud af vinduet, det regner og vejede 1,1 kg mere idag end igår selvom jeg helt har overholdt alt. måske endda holdt mig lidt under den energi mængde jeg burde få.
14 år23. august 2010 kl. 15:54
mopsie
re: møg dag.
Øv hvor ærgeligt for dig. Jeg kender godt de dage hvor alt bare ser mørkt ud.
Men solen skal nok begynde at skinne igen, du skal nok bestå din teoriprøve og kiloene er hurtigt af igen.
Sørg for at gøre noget godt for dig selv idag, lad opvasken være og tag et dejligt varmt bad og smør dig derefter ind i en dejlig creme, hyg dig på bedste vis med en kop the og læs en god bog. Det er i hvert fald sådan noget der kan hjælpe mig på de dage hvor det ser mørkt ud.
Men solen skal nok begynde at skinne igen, du skal nok bestå din teoriprøve og kiloene er hurtigt af igen.
Sørg for at gøre noget godt for dig selv idag, lad opvasken være og tag et dejligt varmt bad og smør dig derefter ind i en dejlig creme, hyg dig på bedste vis med en kop the og læs en god bog. Det er i hvert fald sådan noget der kan hjælpe mig på de dage hvor det ser mørkt ud.
14 år23. august 2010 kl. 16:21
deadea (slettet)
re: møg dag.
Har en aftale med en veninde og har sparet op i kalorieregnskabet til at kunne spise en stor rød mør bøf :) men ja, modet op, spare da i det mindste pengene jeg ellers havde brugt på medlidenheds-guf idag ellers ville jeg da være helt ruineret.
14 år23. august 2010 kl. 16:25