er ny kan man ikke skrive madplan

Du læser en tråd i debat > off topic

er ny kan man ikke skrive madplan
Hej jeg sidder her og har lige skrevet min første dag har tidligere brugt en anden kalorieberegner, men fik så nys om denne side og tænkte at jeg da hellere ville bruge denne side :-) Men kan ikke lige finde ud at at skrive madplan frem i tiden kan man ikke det for så ville jeg skrive ind for en uge af gangen så man kunne handle stort ind...
håber nogle kan hjælpe
14 år3. august 2010 kl. 21:18
re: er ny kan man ikke skrive madplan
Det kan du godt. Der er to måder.
Den ene er at klikke på profil dagbog og så på blyants iconet ud for hver dag i ugen. Denne måde synes jeg er nemmest.
Den anden måde er at du oppe i dato feltet, ved siden af log ud, kan klikke for at ændre datoerne en af gangen. Fordelen ved denne metode er at du så kan se info oversigt for den pågældende dag du har indtastet og på den måde tjekke om alle fordelingerne er ok og om smileyerne bliver glade.
14 år4. august 2010 kl. 07:21
re: er ny kan man ikke skrive madplan
tak for svar det må jeg prøve
14 år5. august 2010 kl. 21:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });