#2 af hemmeligspion (slettet)
Åh de abstinenser
Du læser en tråd i debat > off topichemmeligspion (slettet)
re: Åh de abstinenser
Hej Katrine
Har du fået protein nok i dag?
Ja, jeg spørger bare fordi det var det, der var ved at drive mig til vanvid af sult og sukkertrang de første 2 måneder.
Mvh
HS
Har du fået protein nok i dag?
Ja, jeg spørger bare fordi det var det, der var ved at drive mig til vanvid af sult og sukkertrang de første 2 måneder.
Mvh
HS
14 år28. juli 2010 kl. 10:51
KatrineRL (slettet)
Jeg fik faktisk alt for meget protein i går.
Men det er en ren vane sag, desværre, ville være skønt hvis man kunne spise sig ud af det med et ekstra stykke kylling.
Jeg har i alt for lang tid forbundet aften+sofa+tv med chips+sodavand.
Den skidte vane kommer til at tage lidt tid at slippe af med.
Men tak for tippet! Nu vil jeg da helt sikkert gøre lidt ekstra for at få mine proteiner.
Men det er en ren vane sag, desværre, ville være skønt hvis man kunne spise sig ud af det med et ekstra stykke kylling.
Jeg har i alt for lang tid forbundet aften+sofa+tv med chips+sodavand.
Den skidte vane kommer til at tage lidt tid at slippe af med.
Men tak for tippet! Nu vil jeg da helt sikkert gøre lidt ekstra for at få mine proteiner.
14 år28. juli 2010 kl. 10:59
hemmeligspion (slettet)
For meget er jo aldrig godt - men jeg har bemærket en helt klar sammenhæng mellem mine kødfrie dage og antallet af kcal, der er røget på de forkerte (læs: ikke-mættende) fødevareemner.
Så nu har jeg 40g kød med til mit grøntsagsorgie af en madpakke. Og så kan jeg faktisk komme hjem fra arbejde ved 7-tiden og stadig kun have spist 800 kcal ekskl. kaffe (med mælk!).
Fantastisk!
Så nu har jeg 40g kød med til mit grøntsagsorgie af en madpakke. Og så kan jeg faktisk komme hjem fra arbejde ved 7-tiden og stadig kun have spist 800 kcal ekskl. kaffe (med mælk!).
Fantastisk!
14 år28. juli 2010 kl. 11:03
Jeg lunter omkring i lejligheden og snakker meget rationelt til mit indre madmonster om hvor dybt åndsvagt det ville være at slå både mig og det tilbage til start, efter at have smækket 3 kg ud af systemet på de første 5 dage.
Og jeg ved godt det tager 21 dage at slippe af med en gammel vane.
Og jeg ved godt at jeg jo bare kunne tage et æble, en gulerod eller noget andet snus fornuftigt.
Men det er altså ikke det samme.
Slet ikke når vanen og følelserne dikterer chips, sodavand og søde sager.
Stakkels mine omgivelser de næste 15 dage!
Og tak fordi jeg lige måtte lukke frustrationer ud her :)