#2 af CamillaK86 (slettet)
Jackpot siger Hej
Du læser en tråd i debat > off topicCamillaK86 (slettet)
re: Jackpot siger Hej
Hej og velkommen tli JackPot :)
Hvor er det dejligt at se, at du er kommet igang igen! Og super flot vægttab indtil videre...Det er bare om at klø på, bare uden at blive fanatisk omkring det.
Super godt kost-fokus du har sat dig for :)
Hvor er det dejligt at se, at du er kommet igang igen! Og super flot vægttab indtil videre...Det er bare om at klø på, bare uden at blive fanatisk omkring det.
Super godt kost-fokus du har sat dig for :)
14 år24. juli 2010 kl. 22:19
Jeg er ny bruger... Eller det vil sige jeg starter op med daglige noteringer nu, min profil er vist mere end et år gammel, men er aldrig kommet i gang med at bruge det.
Jeg er i gang med et stort vægttab (for 3 år siden vejede jeg 122,9 kilo...
Hår så været ned på 97, og oppe igen på 115...
Jeg er følelses spiser, så da jeg sidste forår rendte i nogle personlige problemer røg der stille og roligt kilo på igen.
Men nu har jeg været i gang siden Marts, og tabt 13 kilo (ca). Det er gået lidt i stå de sidste par uger, så nu vil jeg stramme fokus igen, og se hvad jeg kan nå på de næste 8 uger (skal ud at rejse der).
Jeg ønsker et sundt og stabilt vægttab, med fokus på frugt, grønt, protein og sunde fedtstoffer.
Jeg spiser ikke brød, ris, pasta, kartofler eller sukker.
Men ejg vil bare sige hej, og give en kort præsentation, jeg regner med at blive aktiv her inde de næste 8 uger (mindst)
mvh
Jackpot