Bogtips

Du læser en tråd i debat > off topic

Bogtips
En gang imellem læser man gode bøger, der kan bringe en videre i slankeprocessen. Tips om dem kunne vi måske dele her.

I dag faldt jeg over noget så sjældent som en slankebog til mænd, nemlig 'Ølmaven - og hvordan du slipper af med den' af Søren F. Lillesøe. Jeg købte den med tanke på min bror, som kæmper for at komme af med sit mavefedt, men jeg måtte selvfølgelig også hjem og læse i den, og jeg vil godt medgive den min anbefaling. Det meste af indholdet kan kvinder også bruge.

Søren Lillesøe er mælke- og hvedeskeptiker, og bogens metode er bla. baseret på blodtypediæten, så er man advaret. Den er skrevet fra mand til mand i en frisk tone og er dejligt fri for frelse, men kontante argumenter. Den er bygget op nærmest som et magasin, med artikler og interviews og et afsnit med slanke udgaver af god mandemad, bla chili con carne, burgere og amerikanske pandekager (banan og æg). Desværre er bogen sat med små typer, som gør den lidt tungere end nødvendigt at læse.

Der hører naturligvis en blog med til bogen: olmaven.dk
14 år23. juli 2010 kl. 23:39
re: Bogtips
En god bækkenbunds trænings bog til mænd er bogen "Fra regnorm til anaconda". Jeg kan ikke huske forfatterens navn, men hold da op den er sjov. God indfalds vinkel til hvorfor mænd også kan have gavn af bækkenbundstræning.
14 år25. juli 2010 kl. 20:33
re: Bogtips
Supergod ide med denne tråd. Jeg har tit tænkt på noget lignende. Netop fordi, som du siger, de fleste af os læser sikkert slankebøger som andre læser krimier!

Jeg vil se at komme i tanker om et par bøger, som jeg kan anbefale (eller måske netop ikke anbefale).

Fortsat god sommer
14 år26. juli 2010 kl. 08:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });