Takker af

Du læser en tråd i debat > off topic

Takker af
Så skulle det være ganske vist, 8 dage og 10 tests......

Jeg er gravid :-)

Jeg er ikke så langt henne og det er svært at glæde sig helt med de fortidige oplevelser, men håber bare at det lykkedes os denne gang.

Selvom jeg ikke selv har været den mest aktive i forummet, vil jeg gerne sige tak til jer alle for gode råd, opbakning og støtte.
Jeg vil nok ikke slippe denne side helt og lover at jeg vender tilbage næste år...

Held og lykke til jer alle.

Sveske31 - der glæder sig til forhåbentlig snart at blive mor.
14 år13. juli 2010 kl. 08:16
re: Takker af
Kæmpe tillykke!! hvor er det da dejligt for dig/jer!! jeg krydser hvad der krydses kan for, at det selfølgelig går godt!!!
held og lykke!
mvh. Katja
14 år13. juli 2010 kl. 08:47
tillykke
jeg håber du for en god gravilitet uden komplikationer.
og et sundt og raskt barn.
tillykke
14 år13. juli 2010 kl. 10:07
Til lykke herfra!
14 år13. juli 2010 kl. 20:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });