#2 af rdrd (slettet)
Hvidløgsånde?
Du læser en tråd i debat > off topicrdrd (slettet)
re: Hvidløgsånde?
Persille skulle angiveligt neutralisere lugten.
14 år29. juni 2010 kl. 18:51
SiriS (slettet)
Hvidløgssmør, hvidløgssalt og gammelt hvidløg lugter slemt. Frisk hvidløg, som lige har dampet lidt af 5 min efter presning er ikke slemt. Det som lugter er de stoffer, du er ved at skille dig af med - efter min forståelse. Efter en tids dagligt moderat forbrug forsvinder lugten. Jeg har spist hvidløg i min mad siden jeg var barn og har aldrig fået kommentarer.
14 år29. juni 2010 kl. 19:52
CamillaK86 (slettet)
SiriS: takker....kunne være jeg lige skulle lade det friskpressede hvidløg ligge lidt, inden jeg blander det i min "dressing" til min middags-salat. Og så prøve at spise det på en mere fast basis....takker :)
14 år29. juni 2010 kl. 21:02
Hinda (slettet)
Jeg har læst, at nogle mennesker lugter mere af hvidløg (og andre løg) end andre gør.
Og oven i det sveder man også stofferne ud, så der kan man også lugte af det. :)
Men som SiriS siger så lugter gammelt hvidløg mere, så når de begynder at spire, så kommer det til at lugte mere. :)
Og oven i det sveder man også stofferne ud, så der kan man også lugte af det. :)
Men som SiriS siger så lugter gammelt hvidløg mere, så når de begynder at spire, så kommer det til at lugte mere. :)
14 år5. juli 2010 kl. 13:53
jeg er begyndt at spise hvidløg og derfor får jeg også den dertil hørende ånde. Kan man gøre noget ved dette?