"Den tid"...

Du læser en tråd i debat > off topic

"Den tid"...
Hejsa...mit vægt-tab holder åbenbart pause. Har hørt, at kroppen holder på mere vand end normalt, når det er "den tid" på måneden? er det rigtigt?
14 år17. juni 2010 kl. 07:57
re: "Den tid"...
Det er rigtigt at mange oplever at vægten tager et hop op af lige i den periode - det har jeg selv oplevet nogle gange.
Men forhåbentlig kan du selv vurdere om det er vand eller om du har spist lidt uhensigtsmæssigt :)
14 år17. juni 2010 kl. 08:24
Jeg har også lagt mærke til at min vægt stiger helt op til 1.5 kg når det er den tid på måneden, men det positive er da ät kiloene forsvinder igen :-)
14 år11. juli 2010 kl. 14:23
Sådan har jeg det også, lige dagene op til, der kan vægten stige et kilo men så snart det er gået igang så falder vægten til normalen igen :-) Der er ikke nogen grund til bekymring.
14 år12. juli 2010 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });