#2 af MssMystic (slettet)
Tøj i store størrelser?
Du læser en tråd i debat > off topicMssMystic (slettet)
re: Tøj i store størrelser?
Jeg har med god succes købt mange fine ting online hos Cellbes - jeg ønsker også noget forandring i det alm gængse tøj, der er fremme og jeg synes de har meget flot.
Ellers er der denne side på nettet - tykke.wordpress.com - som jeg sad og læste en dag. Den har mange gode links og en god humor.
Håber det kan bruges :)
Ellers er der denne side på nettet - tykke.wordpress.com - som jeg sad og læste en dag. Den har mange gode links og en god humor.
Håber det kan bruges :)
14 år16. juni 2010 kl. 23:38
mariannesm
Mange tak for dit svar, MssMystic :-)
Ja, der er mange links på tykke.wordpress.com. Der er uden tvivl nogle stykker, jeg vil prøve hen ad vejen.
Ja, der er mange links på tykke.wordpress.com. Der er uden tvivl nogle stykker, jeg vil prøve hen ad vejen.
14 år17. juni 2010 kl. 22:56
JK91
Jeg har faktisk set inde på asos.com, at de er begyndt at sælge tøj til store kvinder. Deres tøj er som regel flot og festligt - så det kunne måske være noget?
Det er forholdsvis billigt og moderne (:
Det er forholdsvis billigt og moderne (:
14 år20. juni 2010 kl. 19:50
bruger slettet
14 år27. juni 2010 kl. 20:58
molsenra (slettet)
der er også ellos.dk der har en plus kollektion :) og H&M har også den serie der hedder BiB (big is beautiful)
14 år19. juli 2010 kl. 16:24
bigheart66 (slettet)
hosjytte.dk kan anbefales. De skriver målene på alle størrelser. De har mærker som zizzi, zay, deluca, cassiopeia, DNY samt mange flere :-)
14 år19. juli 2010 kl. 22:28
KatrineRL (slettet)
Igigi.com - det er nok mest festtøj, jeg har en af deres kjoler, og den er fantastisk.
ellos.dk - har en hel sektion dedikeret til Plussize, og mærket Taillisime synes jeg helt personligt er fantastisk, er helt pjattet med deres jeans. Og ofte formår de at have ungt og lækkert tøj.
ellos.dk - har en hel sektion dedikeret til Plussize, og mærket Taillisime synes jeg helt personligt er fantastisk, er helt pjattet med deres jeans. Og ofte formår de at have ungt og lækkert tøj.
14 år24. juli 2010 kl. 11:57
Jeg kender Zizzi på Vesterbrogade og på Fisketorvet, som har en del udmærket tøj, men kunne godt tænke mig lidt anden inspiration af og til. Der må da være et marked for det.
Tips om hjemmesider med tøj i store størrelser modtages også gerne :-)