#2 af bruger slettet
Miljøsvin
Du læser en tråd i debat > off topicbruger slettet
re: Miljøsvin
ha ha ... det er en sød historie... hun må være blevet en anelse flov - da den rette sammenhæng gik op for hende....
Stakkels hende. Det er sådan noget der kommer til at forfølge hende i alverdens sange og taler fremover...
Griner
Stakkels hende. Det er sådan noget der kommer til at forfølge hende i alverdens sange og taler fremover...
Griner
14 år26. maj 2010 kl. 21:20
bruger slettet
var forresten inde at se din profil og dit link til din hjemmeside. Her så jeg lidt om dine malerier og din maleteknik. Synes det er en fantastisk ide at male en halv time hver morgen.. Så får man brugt sig selv. Været kreativ og også "udrettet" noget...
Jeg er selv gået i gang med at male og synes nogle gange at det kan tage MANGE TIMER fra mig hver dag .. når jeg RIGTIG bliver bidt af det... Så kan man jo fint sætte sit lille ægge-ur i stedet og ja så give sig selv en halv eller en hel time...
Tror måske også at billederne bliver mere interessante af at arbejde på den måde. For man har et LIDT forskelligt udtryk afhæning af hvad dag man maler synes jeg.. Også farver, modighed osv osv...
Spændende tanke. Tak for inspirationen
Jeg er selv gået i gang med at male og synes nogle gange at det kan tage MANGE TIMER fra mig hver dag .. når jeg RIGTIG bliver bidt af det... Så kan man jo fint sætte sit lille ægge-ur i stedet og ja så give sig selv en halv eller en hel time...
Tror måske også at billederne bliver mere interessante af at arbejde på den måde. For man har et LIDT forskelligt udtryk afhæning af hvad dag man maler synes jeg.. Også farver, modighed osv osv...
Spændende tanke. Tak for inspirationen
14 år26. maj 2010 kl. 22:15
SiriS (slettet)
Iih, tusind tak! Jeg er glad for at kunne inspirere.
14 år26. maj 2010 kl. 22:38
Måske er jeg en smule miljøskadet - af at tælle kalorier. Ordene betyder noget andet her end ude i samfundet. :-)