#2 af SiriS (slettet)
Vægttab med hypnoterapi
Du læser en tråd i debat > off topicSiriS (slettet)
re: Vægttab med hypnoterapi
Kan du forklare hvad det går ud på? Er det det samme som hypnose?
14 år25. maj 2010 kl. 12:56
bruger slettet
re: Vægttab med hypnoterapi
Hej Siri S
Ja det er det jo, men forskellen er at terapeuten bruget en time før hypnosen til at tale med dig, og få klarlagt præcis hvad problemet er, og hvad du ønsker at opn¨ved hypnosen, jeg kan varmt anbefale det, du får virkelig ryddet op i "hjernekassen" og får brudt gamle mønstre. For mig virkede det med det samme, og ved de efterfølgende sessioner, taler du videre om hvad har virket, og hvad skal stadig justeres.
Knus
Sanne :0)
Ja det er det jo, men forskellen er at terapeuten bruget en time før hypnosen til at tale med dig, og få klarlagt præcis hvad problemet er, og hvad du ønsker at opn¨ved hypnosen, jeg kan varmt anbefale det, du får virkelig ryddet op i "hjernekassen" og får brudt gamle mønstre. For mig virkede det med det samme, og ved de efterfølgende sessioner, taler du videre om hvad har virket, og hvad skal stadig justeres.
Knus
Sanne :0)
14 år27. maj 2010 kl. 22:39
Jeg startede i hypnoterapi d.21/5-10 hos Eva Gade, pga overspisning og deraf følgende 46 kg overvægt. Jeg er ovenud tilfreds, det virker helt sikkert, at få ryddet op i psyken, når man gang på gang har " stødt panden mod en mur" og er faldet ti bage i gamle dårlige spise mønstre.
Jeg har tabt 7,5 kilo på 10 uger med lethed.
Jeg kan kun anbefale alle at prøve det.
God vind med tabet til alle
Knus
Sanne