Elsker bare Madital

Du læser en tråd i debat > off topic

Elsker bare Madital
Jeg er simpelthen så glad for det her program, og ikke mindst dette dejlige forum! Jeg synes her er så mange skønne mennesker, som gør det rart. Jeg føler at man kan skrive alt her, der er plads til forskellige holdninger, og her er en god tone. Og sikke en opbakning! Det er fantastisk!

Mange tak for det!
14 år18. maj 2010 kl. 20:40
re: Elsker bare Madital
Jeg er helt enig:-) Forum er for mig en stor motivationsfaktor.
14 år18. maj 2010 kl. 20:50
Jeg giver dig bare helt ret - man har lyst til at gøre noget ved det, når man først har set, hvordan man spiser!
Og så dette forum - det er kanon. Altid gode og spændende indlæg!
14 år18. maj 2010 kl. 21:06
Ja, og tankevækkende. Vi er fand'me så kloge. På den gode måde! :-)
14 år18. maj 2010 kl. 22:01
Jeg har oprettet en fanside på facebook, som reaktion på dette. Lone fortjener bestemt sin egen fan side:-) Den hedder madital.dk
14 år18. maj 2010 kl. 22:38
Cool!
14 år18. maj 2010 kl. 23:37
Genialt - og hvor er det dejligt at i også udtrykker disse positive tanker :) Positiv snak fører positive ting med sig :)
14 år19. maj 2010 kl. 22:02
Madital er en af de absolut bedste og mest positive oplevelser jeg har haft med danske fora. Og det er forrygende vellavet.

Samtidigt er staemningen imoedekommende og aabenhjertig. Begge dele ting, jeg ikke har oplevet meget af i det hele taget.

Saa jeg tilslutter mig Jer andre... ^L^,

Ps. rdrd, hvilken glimrende ide, at lave en Madital.dk gruppe paa Facebook!
14 år26. maj 2010 kl. 17:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });