2 profiler?

Du læser en tråd i debat > off topic

2 profiler?
Er det kun mig der sidder med en ide om at annie jørgensen og kondifolket er den samme person?
14 år17. maj 2010 kl. 13:09
re: 2 profiler?
Nej det tænkte jeg også med det samme. Det kan næsten ikke være andre.
14 år17. maj 2010 kl. 13:25
Men hvis det er en og samme person så føler jeg lidt at det er at gøre os som er seriøse omkring vores vægttab til grin. Vi bruger vel i de fleste tilfælde denne side som en stor hjælp og motivationsfaktor og har ikke brug for demotiverende faktorer.
gtfh: Har du prøvet at skrive en mail til Lone omkring emnet?
14 år17. maj 2010 kl. 13:52
Jeg skrev en mail fra Tue, der har med kondifolket at gøre, da det var under Annie Jørgensens alias der blev skrevet, for at han kunne tage lidt hånd om hendes omgang med siden her, så det ikke endte ud med et slag over næsen.
Kondifolket er et jobtilbud for udviklingshæmmede, så det er ikke sandsynligt at det er for at gøre os til grin, men nok mere for at få kontakt.
Jeg var i første omgang overbevist om det var et barn der lavede sjov, og følte mig egentligt lidt små irriteret, men fik et andet syn på sagen, da jeg googlede kondifolket og læste om tilbuddet.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan i hvert fald godt overkomme, ved siden af mit vægttab, at give positiv kontakt til et andet menneske, der har behov for det.
14 år17. maj 2010 kl. 14:17
Jeg synes det var utrolig fint af rdrd at undersøge sagen og vende tilbage, det gav en meget bedre forståelse for udmeldinger fra pgl :) Tak rdrd og super at du er så rummelig og eftertænksom :)

Jeg forestiller mig, at der kan være andre fra Kondifolket (stedet) der er blevet inspireret og gerne vil være medlem :)
14 år19. maj 2010 kl. 22:05
Det er helt fint at hun gerne vil have noget kontakt og får den, men er der ikke andre fora som er bedre egnet end her? Jeg mener hun er jo ikke overvægtig og har nok brug for mere end vi lige kan give hende. Et sted hvor der er mere snak om andet end vægt og vægttab. Det er for hendes egen skyld så hun ikke skal føle at hun mangler kontakt.
14 år24. maj 2010 kl. 21:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });