Kransekage

Du læser en tråd i debat > off topic

Kransekage
Jeg er ved at bage kransekage til en kollegas datters konfirmation på fredag. Hold op hvor er det svært ikke at putte noget i munden! Jeg ved jo hvor godt det smager!
Det bliver et ordentligt tårn på 20 ringe, fyldt op med kransekagehjerter indeni.
Ja, ja, når man ikke kan smage, så kan man da bage! Og få den dejlige duft i stedet, den feder da i det mindste ikke :-)
14 år28. april 2010 kl. 20:35
re: Kransekage
Ja, jeg var altså plumset i - det skal det ikke være tvivl om....
14 år28. april 2010 kl. 21:19
Phew ja det var jeg godt nok også stærkt gået
14 år28. april 2010 kl. 22:58
Jeg har tastet den ind som opskrift nu. Der er 18.822 kcal i hele portionen og 436 kcal pr 100 g.
Så det er da billigere end chokolade i kalorier :-)
14 år29. april 2010 kl. 08:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });