#2 af rdrd (slettet)
Hjælp ... vægten går bare op ...
Du læser en tråd i debat > off topicrdrd (slettet)
re: Hjælp ... vægten går bare op ...
Prøv at få målt din muskel procent igen, måske har du taget på i muskler. Ens stofskifte kan desuden godt gå lidt ned og appetitten op, når man holder med at ryge.
Hvis du gerne vil ned på 57 kg igen, så prøv at sætte et mål om at tabe de 7 kilo på 7 - 14 uger.
Jeg har sat mit aktivitets niveau til 1,5 og taster kun rigtig motion ind foruden det, det synes jeg giver mig det bedste billed af mit kalorieforbrug om dagen, så måske er dit sat for højt, selvom du er aktiv.
Jeg prøvede at taste ALT( simpelthen alt jeg lavede på et døgn, ligefra brusebad til løbetur) ind i indtast motion, for at få et reelt billede af hvad mit aktivitets niveau var.
Hvis du gerne vil ned på 57 kg igen, så prøv at sætte et mål om at tabe de 7 kilo på 7 - 14 uger.
Jeg har sat mit aktivitets niveau til 1,5 og taster kun rigtig motion ind foruden det, det synes jeg giver mig det bedste billed af mit kalorieforbrug om dagen, så måske er dit sat for højt, selvom du er aktiv.
Jeg prøvede at taste ALT( simpelthen alt jeg lavede på et døgn, ligefra brusebad til løbetur) ind i indtast motion, for at få et reelt billede af hvad mit aktivitets niveau var.
14 år23. april 2010 kl. 12:55
bruger slettet
re: Hjælp ... vægten går bare op ...
Hey Vicpigen..
Synes godt nok at det lyder meget mystisk... Bare lige et spørgsmål: er du sikker på at du ikke er gravid eller noget i den stil? For hvis du spiser så du er i underskud og får motion, burde et rygestop slet ikke få dig til at tage på, og træning plejer altså heller ikke at give SÅ store vægtøgninger hvis man er i kalorieunderskud... Måske er vægten i stykker?
Ellers prøv at gå til lægen... Alle har udsving men det her lyder da lidt vildt
ikke for at bekymre dig, for det er der sikkert ingen grund til :-)
Synes godt nok at det lyder meget mystisk... Bare lige et spørgsmål: er du sikker på at du ikke er gravid eller noget i den stil? For hvis du spiser så du er i underskud og får motion, burde et rygestop slet ikke få dig til at tage på, og træning plejer altså heller ikke at give SÅ store vægtøgninger hvis man er i kalorieunderskud... Måske er vægten i stykker?
Ellers prøv at gå til lægen... Alle har udsving men det her lyder da lidt vildt
ikke for at bekymre dig, for det er der sikkert ingen grund til :-)
14 år25. april 2010 kl. 10:23
Jeg har rullet på inliners med høj intensitet hver dag ( 14 km) de sidste tre uger og dyre zumba 4 timer om ugen ... jeg spiser 1000-1500 kalorier mindre end jeg skal -...
Hvad sker der ???