Morgen vejning eller aften ???

Du læser en tråd i debat > off topic

Morgen vejning eller aften ???
Hejsa !
Jeg er ny her på siden og dette er mit første indlæg,
ang. vejning så har jeg altid gjort det om aftenen før man skal i seng, men der kan være helt op til 1,1 kg i forskel hvis jeg vejer mig om morgen dagen efter.
-- Så hvad er mest korrekt ? at veje sig morgen eller aften eller er det ligemeget bare man vejer sig på samme tidspunkt hver dag ???
-- Heldam --
14 år18. april 2010 kl. 12:01
re: Morgen vejning eller aften ???
Det er ligegyldigt, så længe du gør det på samme tid hver gang. Jeg gør det altid om morgenen for så vejer jeg mindst - Hihi ;-)

Vh Karin
14 år18. april 2010 kl. 12:12
Det er jo forskelligt hvad man spiser i løbet af en dag og hvor meget det vejer, så jeg mener det mest korrekte er at veje sig om morgenen, efter toilettet og før morgenmaden. Det giver mindst usikkerhed og fejlmarginen i resultatet.
14 år18. april 2010 kl. 12:35
jeg vejer mig om morgenen.
men vælg et fast tidspunkt på dagen.
14 år18. april 2010 kl. 17:18
Jeg slutter mig til rdrd's kommentar.
Det er smartest at veje sig om morgenen.
Nogle dage spiser man jo mere end normalt, så derfor er det bedst at veje sig på tom mave :))
14 år18. april 2010 kl. 17:58
Mange tak for de fine svar...
Tror jeg vil prøve at veje mig om morgenen fra nu af....
14 år18. april 2010 kl. 19:00
hej rdrd jeg vejer mig altid med nattøj på om morgen. og en gang om ugen vejer jeg på arbejde med tøj på. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 22:43
hej kaj jeg vejrer mig altid om morgen, det skal man altid gør. det er godt at du vejre om morgen hilsen kondifolket
14 år23. maj 2010 kl. 21:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });