En til at bakke lidt op

Du læser en tråd i debat > off topic

En til at bakke lidt op
Hej :)
Jeg søger en ven/inde der kan støtte mig i mit vægttab, hvor jeg samtidig også kan støtte den person.

Jeg er en frisk pige på 15 år. Efter jeg er begyndt på medicin og er blevet lidt ældre ( (; ) har jeg taget meget på, og jeg vil gerne af med lidt af fedtet.

Stiller ingen krav til dig :)
14 år7. april 2010 kl. 16:27
re: En til at bakke lidt op
Lyder super :). Vil rigtig gerne skrive med dig!
14 år7. april 2010 kl. 18:45
Lyder fedt :)

Hvor gammel er du? :)
14 år7. april 2010 kl. 19:31
Jeg vil også gerne bakke op :)
Jeg kæmper også en kamp med mad og motion hver dag, dog ikke for at tabe mig men for at holde vægten og holde mig sund efter en masse vægtproblemer gennem årene :-)

Man behøver vel ikke have identiske problemer for at støtte hinanden vel?

Jeg er pige på 17 og jeg ved ALT om vægttab :P

14 år7. april 2010 kl. 21:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });