#1 af Fitness_____12345 (slettet)
Aminosyrer
Du læser en tråd i debat > off topicFitness_____12345 (slettet)
Aminosyrer
Jeg er blevet opfordret af min traener til at indtage aminosyrer. Jeg er ellers af den opfattelse, at man nemt kan faa daekket sine behov ved at spise en varieret kost, men vil da gerne give det en chance. Er der andre som har erfaringer med indtagelse af aminosyrer og hvilke virkning har det haft paa jer?
14 år27. februar 2010 kl. 15:28
Gine (slettet)
re: Aminosyrer
Hej
Jeg har aldrig prøvet det, men er af den overbevisning (gennem mit studie) at det er unødvendigt. En varieret kost med gode proteinkilder burde give dig de amino syrer kroppen kræver. Desuden er der ingen dokumenteret effekt af at indtage store mængder individuelle amino syrer.
En varieret kost bestående af både kød og grønt burde give dig det du har brug for.
Håber det hjalp lidt
Gine
Jeg har aldrig prøvet det, men er af den overbevisning (gennem mit studie) at det er unødvendigt. En varieret kost med gode proteinkilder burde give dig de amino syrer kroppen kræver. Desuden er der ingen dokumenteret effekt af at indtage store mængder individuelle amino syrer.
En varieret kost bestående af både kød og grønt burde give dig det du har brug for.
Håber det hjalp lidt
Gine
14 år1. marts 2010 kl. 10:16