Det sker for mig hver gang jeg laver en kostomlægning (i hvert fald de 3 gange jeg har prøvet indtil nu.)
Hos mig, er det fordi jeg pludselig stopper en masse fibre ind i kosten, det vil automatisk give lidt mere tarmluft, i hvert fald i starten.
Så her er det i hvert fald tegn på en bedre fordøjelse, som blot lige skal i gang.
Så er du begyndt at spise mere groft/flere grønsager?? For så er det nok derfor :-)
Vh Karin, som selv har problemet lige i øjeblikket
#2 af bruger slettet
Jeg er stoppet med at ryge (ca 5 december) og er begyndt at motionere igen. Dyrker motion ca 4-5 gange om uden nu efter ikke at have rørt mig alverden i månederne forinden (har tidligere dyrket sport på eliteplan - men det er over 20 kg/10 år siden..)
Jeg har totalt tabt mig ca 5 kg og synes selv at kunne se på kroppen, at det går fremad.
Har dog de sidste 14 dage pruttet sindsygt meget. Der er dog ikke så meget lugt i, så det er ikke totalt ulækkert, men dog rimligt underligt og trods alt ikke vildt charmerende. Er der andre, der har prøvet noget lignende/kender til problemstillingen??