#2 af Frandsen1987 (slettet)
Ser I Supersize v Superskinny?
Du læser en tråd i debat > off topicFrandsen1987 (slettet)
re: Ser I Supersize v Superskinny?
Jeg har også set det flere gange. Jeg synes virkelig det er skræmmende, at se hvor usunde de tynde også kan være.
Man går jo tit med et ønske om, at man gerne vil være en tynd udgave af sig selv, men hvis det ikke er en sund tynd udgave så finder man ud af når man ser supersize v superskinny, at man egentligt bare gerne vil være en sund udgave af sig selv :)
Man går jo tit med et ønske om, at man gerne vil være en tynd udgave af sig selv, men hvis det ikke er en sund tynd udgave så finder man ud af når man ser supersize v superskinny, at man egentligt bare gerne vil være en sund udgave af sig selv :)
14 år24. januar 2010 kl. 21:02
Anonym
re: Ser I Supersize v Superskinny?
Jeg har også set det flere gange, og ja, vilde kostvaner både fra de superskinny og supersize mennesker som er med! Det overraskede mig egentligt i starten, at de tynde spiser ligeså usundt, chokoladebarer, toastbrød.. Bare i meget små mængder!
Hmm har tænkt over, om de supersizede virkelig KUN får det lille måltid som de får serveret?
Tror får mere at spise når kameraerne ikke er på, ellers er det jo sundhedsskadeligt for dem at få så lidt næring..
Hmm har tænkt over, om de supersizede virkelig KUN får det lille måltid som de får serveret?
Tror får mere at spise når kameraerne ikke er på, ellers er det jo sundhedsskadeligt for dem at få så lidt næring..
14 år26. januar 2010 kl. 18:15
Og så sidder jeg bare og er lykkelig for at min tid som overspiser er fortid, det er jeg virkelig taknemmelig for!
Ser I programmet og hvad sætter det igang hos jer?
mvh
Bøge