Jeg burde ikke klage

Du læser en tråd i debat > off topic

Jeg burde ikke klage
men det gør jeg alligevel. Har kun 4 kilo jeg vil af med. Det jo ikke noget særligt, mener de fleste. Men jo det er det når de har sat sig på lårene og maven, så man ingen bukser kan passe længere.Og når man kun er 1.58 så har det stor betydning at gå op i størrelse på tøj, for så passer det slet ikke. Håber jeg med den side kan få mig selv op af sofaen og få taget mig sammen til at komme af med de "skide" 4 kilo.
14 år21. januar 2010 kl. 22:20
re: Jeg burde ikke klage
held og lykke med at få dem smidt.
tjaah.. jeg har desværre 10 kilo, der skal væk. øvøv.
14 år22. januar 2010 kl. 10:24
Og så alligevel jo. For 4kg fylder osse og især hvis de mente de skulle side på maven.
Jeg har indtil videre tabt 10kg og jeg mangler ca 5 endnu og jeg kan godt mærke at motivationen ikke er hva den har været men også at kroppen slet ikke smider fedtet på sammen måde som før. Så den er god nok den med de sidste 5kg er de værste. At du kun har 4 er og tar fat i problemet nu inden det bliver værre er jo bare godt men det kan stadigvæk godt blive sejt.

Held og lykke :)
14 år22. januar 2010 kl. 13:52
Ja det er da øv - og bare hårdt.
14 år22. januar 2010 kl. 19:40
Meget sejt specielt i weekenden - når datteren får fredags slik. Suuuuk. Har heldigvis en motionscykel - og har dermed gjort mig fortjent til en kop kaffe med mælk. Tak tak og bukke og neje.
14 år22. januar 2010 kl. 19:42
Jamen, det er jo slet ikke sikkert at du skal af med 4 kilo.
En god motionsform som jeg har haft meget glæde af tidligere, er Callanetic (gymnastik) som både er for kvinder og mænd, og som udføre mirakler på feks. lår, mave, baller og på hele kroppen. Du taber ikke nødvendigvis kilo, men din krop bliver strammet op, så det ser ud som du har tabt flere kilo. Jeg tabte en del cm om livet og lårerne. Bogen/bøgerne kan feks. lånes på biblioteket.
Ellers er løbeture også en god motionsform . Jeg kan nu efter 10 uger, løbe 6 km i streg og er gået 1 (2)størrelse ned i bukser og 2 størrelser ned i BH - sidstnævnte var manden nu ik helt tilfreds med :) Så prøv en af ovenstående, det skader jo ikke og du får mere energi.
Og til den søde tand, ja så prøv Lakridste, den er lækker og for tankerne væk fra slik og chips og andre fristelser.
Held og lykke.
14 år24. januar 2010 kl. 18:50
Oooh lakridsthe, må have!
14 år9. februar 2010 kl. 20:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });