Hvordan holder i varmen?

Du læser en tråd i debat > off topic

Hvordan holder i varmen?
Jeg er studerende og sidder derfor ofte stille i mange timer ad gangen fordi jeg skriver eksamensprojekter eller generelt bare fordi der er meget læsning på sådan et studie. Hvis jeg sidder derhjemme og læser kan jeg selvfølgelig bare pakke mig ind i dyne og tæpper, men på biblioteket er det ikke helt nemt.

Problemet er at jeg fryser vanvittigt meget.

Hvad gør i for at holde varmen når I sidder stille i mange timer ad gangen?
14 år12. januar 2010 kl. 13:39
re: Hvordan holder i varmen?
Jeg sidder også med eksamensprojekt og fryser meget... men jeg vælger dog at blive hjemme for at kunne sidde hyllet ind i tæpper, og med varme sokker og dampende the...

Hvis jeg skal hen på skolen - som for øvrigt er rigtig dårligt opvarmet - så pakker jeg mig stadig ind i tykke trøjer, halstørklæde... nogle gange ovenikøbet ekstra tykke strømper, eller strømpe bukser... for mig er det værste min næse og mine fingre... især når jeg sidder ved computeren...

Ved ikke om du kunne bruge det til noget - nogen gange må man bare ty til ekstreme metoder...;o)
14 år12. januar 2010 kl. 14:12
Ekstra sokker og hue på. Og så en termokande med te...
14 år12. januar 2010 kl. 17:56
prøv med skiundertøj under tøjet det varmer.
14 år13. januar 2010 kl. 10:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });