Hva er det nu for noget...

Du læser en tråd i debat > off topic

Hva er det nu for noget...
Alså hvad sker her, når jeg lokker mig på og skal indtaste min vægt, som der heldigvis er gået ned, så når jeg ser kurven, så er den steget, istedet for at gå nedad, jeg vejer 69,7 og kurven viser 70 kg, det forstår jeg sgu ikke..

Nogen der kan hjælpe
15 år12. november 2009 kl. 15:02
re: Hva er det nu for noget...
Haha, for søren da, nu har jeg fundet ud af det, havde skrevet 69,7 der skulle jo self. stå 67,9.. griner
15 år12. november 2009 kl. 15:08
Det er SÅ dejligt at finde ud af hvad der er galt på egen hånd! :-)
15 år12. november 2009 kl. 17:46
Jeg kom en dag til at indtaste 7 kg i stedet for 67. Min vægt faldt enormt hehe
15 år12. november 2009 kl. 21:52
Hehe, ja man kan da sommetider godt tænke på hvor mange år man har gået i skole:-)))
15 år13. november 2009 kl. 07:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });