Den sidste uge har jeg været i Frankrig på efterårsferie, så var meget spændt på vægten, nu når jeg kom hjem. Umiddelbart ser det ud til at jeg har holdt vægten, da jeg steg på den idag da jeg var kommet hjem, sagde den præcis det samme som inden jeg tog afsted:-D
Jeg har naturligvis tænkt meget over hvad jeg har spist, men har fået en del flere kulhydrater end normalt. Heldigvis har jeg fået meget fedtfattigt mad. Nu er jeg hjemme igen, og fra i morgen - mandag - starte jeg igen med at veje og registrere...
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Umiddelbart ser det ud til at jeg har holdt vægten, da jeg steg på den idag da jeg var kommet hjem, sagde den præcis det samme som inden jeg tog afsted:-D
Jeg har naturligvis tænkt meget over hvad jeg har spist, men har fået en del flere kulhydrater end normalt. Heldigvis har jeg fået meget fedtfattigt mad.
Nu er jeg hjemme igen, og fra i morgen - mandag - starte jeg igen med at veje og registrere...
Louise