#2 af KarinaHadsten (slettet)
kalorieforbrug ved amning
Du læser en tråd i debat > off topicKarinaHadsten (slettet)
re: kalorieforbrug ved amning
Du kan under din profil krydse af om du er gravid eller ammende, så tager programmet højde for det i sine beregninger. Så behøver du ikke tænke mere på det - før du altså stopper med at amme, så skal du huske at få det rettet tilbage.
15 år28. juli 2009 kl. 12:38
bruger slettet
Hej,
Jeg er helt ny bruger - og har krydset ammende af- men der bliver ikke taget højde for det - i statistik står netop at der desværre endnu ikke tages højde for det.
Jeg er helt ny bruger - og har krydset ammende af- men der bliver ikke taget højde for det - i statistik står netop at der desværre endnu ikke tages højde for det.
15 år4. august 2009 kl. 22:10
bruger slettet
hov - fik lige trykket for hurtigt på enter....;-)
Så jeg vil bare høre om jeg har gjort noget forkert - eller det bare er sådan.
MVH Trine
Så jeg vil bare høre om jeg har gjort noget forkert - eller det bare er sådan.
MVH Trine
15 år4. august 2009 kl. 22:11
KarinaHadsten (slettet)
Okay - ja så ved jeg det ikke. Jeg har ikke selv brugt funktionaliteten, men blot set at afkrydsningsmuligheden var der. Hmmm. Prøv at spørge i "Om madital"-forummet, så kan det være Lone kan svare på hvornår den funtionalitet evt. bliver lavet. Jeg har indtryk af at hun har haft ret travlt med nye varer.
15 år7. august 2009 kl. 08:42
Kan man ikke tilføje amning under aktivitet feks når man tæller kalorier ?? En fuld amning tager jo ca 750 kalorier dagligt.... anyone ???